BROADCAST

“....kini bukan sekadar coklat....”

Mamaleli Homemade Coklat, sedia menerima tempahan untuk hantaran majlis pertunangan & perkahwinan, doorgift, hadiah hari lahir, hari ibu, hari bapa, hari guru, hari raya dan sebagainya. Tiada sebarang tambahan bahan pengawet menjadikan coklat keluaran Kami Homemade Coklat lebih fresh

Inginkan coklat yang sesuai untuk bajet majlis anda? Hubungi saya, boleh nyatakan bajet anda, anggaran kuantiti coklat & kami akan sarankan set coklat dengan harga yang istimewa untuk anda. Harga pasti boleh dirundingkan.=)

Followers

Tuesday, August 04, 2009

Kehidupan Sebagai Isteri Tentera








Assalamualaikum..

1st time saya tulis kat blog ni, saya tak tau nak tulis ape sebenarnye.. Cuma apa yg boleh saya katakan yang saya bangga menjadi isteri kpd seorang pegawai tentera. Sekarang saya telah mempunyai 3 org anak 1 boy dan 2 girls. xsangka.. dah dkt 5 thn rupa nye perkahwinan kami.

Selepas kawin, saya stay di Manjong Perak. Beberapa bulan menjadi seorang surirumah tangga sepenuh masa, saya diterima bekerja di Kencana HL kat Lumut Port.

Anak pertama saya dilahirkan pada 26 Okt 2005, diberi nama Aidil Izuan. Nama Aidil tu sempena hari raya sbb klu di ikutkan tarikh due 2 mgu selepas raya, tp seminggu sebelum sebelum raya saya bersalin. Kira 20 hari awal.

Anak ke-2 Ain Izzati dilahirkan pada 1 Jun 2007, awal 21 hari dari tarikh jangkaan bersalin. Dilahirkan di hospital Manjong. Begitu jg dgn anak ke-3 Ainul Nayli lahir pada 28 August 2008. 3 hari sebelum puasa. Aduh...jenuh jg nak menggantikan sebulan puasa yg tinggal...

Pada awal 2008 saya mengikut suami saya berpindah ke Klang kerana suami di arahkan bertukar ke Pusat Hidrograpy Nasional, Pulau Indah, Klang....Adoi...Penat jg nak packing dan mengemas brg2.



Kenangan abadi masa ist time aku pergi santapan beradat bersama Agong sempena dgn hari ATM di Royal Chulan 2009....








No comments:

Post a Comment