BROADCAST

“....kini bukan sekadar coklat....”

Mamaleli Homemade Coklat, sedia menerima tempahan untuk hantaran majlis pertunangan & perkahwinan, doorgift, hadiah hari lahir, hari ibu, hari bapa, hari guru, hari raya dan sebagainya. Tiada sebarang tambahan bahan pengawet menjadikan coklat keluaran Kami Homemade Coklat lebih fresh

Inginkan coklat yang sesuai untuk bajet majlis anda? Hubungi saya, boleh nyatakan bajet anda, anggaran kuantiti coklat & kami akan sarankan set coklat dengan harga yang istimewa untuk anda. Harga pasti boleh dirundingkan.=)

Followers

Sunday, October 04, 2009

Percutian Di Lumut Valley

Suasana masa kitaorg baru je sampai kat kolam renang ni. ni pun pilih kolam renang utk kanak2 pye. Xberani aku nak main2 kat kolam utk org2 dewasa... aku pun bkn nye pandai berenang pun.
Suasana kolam renang pd waktu malam. xcukup waktu siang, kitaorg sambung berenang pd wktu malam...


Seronok betul abglong.......sekarng abglong dh masuk sekolah, xboleh la nak iku abah pegi mane2 outstation lg. tgu time cuti sekolah je la...



aku yg xpandai berenang ni main kat tepian je la...layan 2 puteri kesayangan aku ni. ain & ainul


Saje2 aku bawa anak-anak aku lepak2 kat Lumut Valley kat Lumut. Masa tu hubby aku pg meeting kat Lumut base. Aku ambik la cuti 2 hari. yela..klu nak pergi bercuti yang betul2 bercuti entah bila la. tambah2 jadual keje hubby aku xmenentu.
nnt klu semua dh booked, tetiba je hubby aku kena g kursus ke, g outstation ke...

No comments:

Post a Comment